Welkom! Info + wat te verwachten?

Bloggen is nooit echt aan mij besteed. Mijn mening over film gaat meer rond via facebook-berichten dan via een gecentraliseerd medium en als ik zelf reviews schrijf publiceer ik ze meestal op de fantastische site Brainfreeze.be. Toen ik mijn persoonlijk dossier voor mijn toelatingsproef aan de filmschool Rits aan het invullen was, vroeg men echter of ik een blog had, en of ik die kon linken. Om de één of andere reden heeft dat de doorslag gegeven om vooralsnog zelf een blog te beginnen.
Na een slapeloze nacht wist ik ook meteen wat ik in de blog wou delen: alles wat ik op geen enkel ander kanaal kwijt kan. Verwacht dus geen filmtheorieën of uitgebreide professionele reviews. Op deze blog krijg je mijn laatste nieuwe 'hersenscheten' te horen, welke films ik onlangs gezien heb, welk filmgerelateerd evenement ik bezocht heb, waarom 2001: a space odyssey de beste film ooit is, waarom ik Stanley Kubrick een huwelijksaanzoek zou willen doen (moest ik een vrouw geweest zijn uiteraard) enz... Dit is geen plek voor mensen die geïnteresseerd zijn in mijn filmkritisch werk, maar voor mensen die gewoonweg zielsveel houden van film, en er steeds meer over willen horen. Voor eenieders plezier zal ik alles zo luchtig mogelijk proberen te houden, en mensen die suggesties hebben mogen die altijd adresseren aan mijn persoontje. Een paar regels:

1. Probeer veel te praten over mijn blog
2. Probeer HEEL veel te praten over mijn blog
3. Als iemand zegt 'bekijk dit' of 'bekijk dat' zal ik dat altijd in consideratie nemen
4. Slechts 1 blogger op deze pagina, dit is van mij en door mij.
5. Niet meer dan één blog wekelijks, doorgaans verschijnt die op maandag.
6. Beleefd zijn, en respectvol
7. Blogs blijven zo kort en beknopt mogelijk (in de mate van het mogelijke)
8. Als het je eerste keer is op mijn blog, laat me horen wat je er van vindt.

Alvast veel leesplezier!

0 reacties:

Een reactie posten